امروز شاهد دیپلماسی قوی دولت هستیم

امروز شاهد دیپلماسی قوی دولت سیزدهم هستیم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمدسبحان حسنی»، معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام امروز (دوشنبه)  در بیست و دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با گرامیداشت سالروز استقرار دولت سیزدهم، اظهار داشت: امروز شاهد دیپلماسی قوی دولت سیزدهم هستیم که هوشمندانه و با برنامه مشخص در راستای توسعه روابط با کشورهای همسایه و آمریکای لاتین گام برداشته و نتیجه و پیامدهای آن در حوزه های مختلف خود را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام افزود: یکی از مولفه‌های قدرت در جامعه دینی، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است و پشتوانه‌ای بسیار قوی برای حراست و پاسداری از نظام و ملت است.

وی یک نمونه از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و یادآور شد: در دیدار اخیر استاندار ایلام با مادر شهید رجبیان صحبت‌های این مادر گرانقدر شهید، آموزنده بود و تنها خواسته این مادر شهید استمرار راه فرزندش بود که در دفاع از نظام و انقلاب، جان خود را فدا کرده بود، اگر چه در این دیدارها نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا مورد توجه قرار می‌گیرد.

حسنی با بیان اینکه دشمن از گسترش فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد، ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند این فرهنگ را کمرنگ و در نهایت از بین ببرد.

معاون استاندار ایلام در پایان خواستار برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری باشکوه اعیاد پیش رو از جمله عیدغدیر و آزادسازی مهران شد و گفت: عملیات‌های بزرگ دیگری از جمله عملیات محرم و بخشی از عملیات فتح‌المبین در جغرافیای استان ایلام صورت گرفته که بعنوان گنجینه‌های ارزشمند باید به آنها پرداخته شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید