امر به معروف مهم‌ترین اقدام برای مقابله با توطئه دشمن است

امر به معروف مهم‌ترین اقدام برای مقابله با توطئه دشمن است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «یونس مهدوی نیا» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان امروز دوشنبه در دیدار با سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: تفکر بسیج، تفکر تلاش و حرکت است و با بی‌تحرکی متناسب نیست چراکه بسیج حرکتی فراگیر و جمعی است و برنامه ریزی هدفمند، خدمت به محرومان، تلاش مضاعف، فداکاری و ایثار از ویژگی های تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام مهدوی‎نیا بیان کرد: بسیج بیش از این که یک تشکل باشد یک تفکر است و این را می‌توان از خدمات خالصانه، بی منت و داوطلبانه با اعتقاد به مبانی دینی مشاهده کرد.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان افزود: برای حفظ و نجات هر جامعه از فساد و انحراف و سقوط ؛ نظارت همگانی و در بعضی موارد نظارت گروهی خاص لازم و ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی نیا ادامه داد: برهمین اساس امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین و عظیم ترین فرایض و واجبات اسلامی است.

وی اضافه کرد: برای تبلیغ و ترویج و گفتمان سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبدیل کردن آن به یک نظارت همگانی نیازمند تفکر بسیجی می باشد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید