«امیدآفرینی» خط محتوایی محرم امسال است

«امیدآفرینی» خط محتوایی محرم امسال است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی روحانیان شهرستان بابل ویژه محرم اظهار داشت: در اجرای گفتمان رهبر معظم انقلاب در راستای تبلیغ و جهاد تبیین باید جبهه‌ای عمل کرد و در این جبهه به صورت عملیات فراگیر اقدام کنیم.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های تبلیغ فراگیر خط محتوایی است و آنچه امروز به ما برای نهادینه شدن فرهنگ و شعار و گفتمان اولویت‌دار نظام کمک می‌کند، با یک خط سیر پیش برویم و ایجاد جریان امید در جامعه امری مهم است.

این مسئول تصریح کرد: عمل و رفتار مبلغ و سخن وی در تبلیغ امری مهم است و در ارتباط با مخاطب باید پای کار انقلاب باشیم و غم و غصه مردم غصه ما باشد و رفتار مبلغ در جامعه اثرگذار باشد.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به امامت محله یادآور شد: منظور از این امامت و راهبری در فضای گسترده و توجه داشتن به همه اقشار است و تبلیغ مؤثر را باید به معنای واقعی در جامعه داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران رفتار مبلغ را زمینه‌ای برای تأثیرگذاری سخن و گفتار دانست و گفت: تبلیغ جریان‌ساز و گفتمان ساز دارای خط محتوایی امیدآفرینی است و باید از ظرفیت هیئت به عنوان محل تبدیل ایمان‌ها به عمل صالح بهره برد.

وی یادآور شد: در مسیر تمدن سازی اسلامی باید اراده مردمی فعال شود و آنچه مهم است باید قیام الله در راه خدا رخ دهد و حرکت باید به سمتی برود که قیام مردمی و کنشگری مردمی اتفاق دهد.

حجت الاسلام شریف تبار تصریح کرد: در هیئت با مکانیزم جهاد تبیین به میدان بیاییم، زیرا نرم افزار هیئت بسیار اثرگذار و فراگیر است.

وی شعارمندی فعالیت‌های هیئت را مسئله مهم برشمرد و گفت: باید ضمن شعار محوری کنشگری در بدنه هیئت را ایجاد کنیم و هر هیئت بر اساس خط محتوایی مشترک، شعاری را برای خود ترسیم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار اینکه حضرت سیدالشهدا (ع) مایه نجات اهل عالم است، گفت: خط محتوایی محرم امسال مبتنی بر امیدآفرینی است و همه باید در این راستا گام برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید