امیر سرتیپ واحدی سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت

امیر سرتیپ واحدی سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دیدار کرد و با اهدای لوح، سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.

در متن این لوح آمده هست:

محضر جناب حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی
ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

سلام علیکم.

بررسی ابعاد نظری و اندیشه‌های شگرف و مشی علوی امام راحل رضوان الله تعالی علیه بیانگر دوراندیشی منحصر به فرد آن امام آسمان چشیده هست که در بزنگاه‌های تاریخی، کارکرد‌های اثرگذار خود را نشان داده هست.

در برهه‌ای حساس و تاریخی، اتخاد تصمیم برای تاسیس نهاد سیاسی مکتبی که امروز به نخل تناور سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبدیل شده، حاکی از موقعیت‌شناسی و آینده‌نگری امام برای ایجاد سنگر فرهنگی برای تقابل با شبیخون و لشکرکشی دشمن در جبهه آرمان‌ها و اعتقادات هست.

امروز تغییر شکل و ماهیت جنگ‌ها و گشوده شدن جبهه‌های جدید شناختی و ترکیبی اهمیت این نهاد ارزشمند را بیش از پیش آشکار کرده هست.

تلاش خستگی ناپذیر به‌ویژه در بخش احیا و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و قرآنی، تقویت بنیه‌های اعتقادی و مذهبی، روزآمدی سیاسی و معرفی نقاط امیدبخش ارتش به جامعه، بخش کوچکی از انبوه فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی هست که از نگاه و منظر خداوند متعال و فرماندهان و کارکنان قدرشناس ارتش پنهان نمانده و نخواهد ماند.

اینجانب با تبربک سالروز تأسیس این نهاد اثرگذار، برای جنابعالی و همکاران خوشنام و متعهدتان در سایه عنایات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و دعای مجیب فرماندهی معطم کل قوا (مدظله‌العالی) توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش
سرتیپ خلبان حمید واحدی

انتهای پیام/ 271

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید