نماد سایت مجاهدت

انتقاد تند شایان مصلح از داور بازی استقلال

انتقاد تند شایان مصلح از داور بازی استقلال



مدافع تیم فوتبال گل‌گهر با گلایه از تصمیمات داور دیدار با استقلال گفت: اگر قرار است اینگونه رفتار کنند بگویند برای دورهمی کنار هم جمع شویم و امتیاز بازی‌ها را به حریفان هدیه کنند.

به گزارش مجاهدت از ایرنا، شایان مصلح پس از بازی جنجالی و حساس تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی، تاکید کرد: بازی پرفشاری بود و این را از قبل می‌دانستیم. در زمان خوبی هم به گل رسیدیم اما نمی‌دانم چرا روند بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود و گویا قسمت این است که برابر استقلال همه چیز در فوتبال خلاصه نشود.

وی ادامه داد: در بازی که می‌توانستیم برنده باشیم با دو اشتباه داوری نتیجه را واگذار کردیم. در صحنه گل اول، روزبه چشمی روی کی‌روش خطا کرد و همان توپ گل شد. در صحنه دوم هم داور به اشتباه پنالتی گرفت تا گل دوم را دریافت کنیم.

او تصریح کرد: مگر می‌شود در تقابل دو تیم این همه پنالتی گرفته شود. همین داور امروز، در دیداری که برابر استقلال و سپاهان داشتیم پنالتی اشتباه گرفت. اعتقاد دارم داوران ما انسان‌های شریفی هستند اما ۶ یا ۷ بار در تقابل دو تیم پنالتی گرفته شده مگر چنین چیزی وجود دارد؟

مصلح گفت: قرار نیست همه صحنه‌های ۵۰،۵۰ یا ۶۰ به ۴۰ را به سود حریف بگیرند، اگر قرار است چنین کاری بکنند بگویند ما نیاییم و ۹۰ دقیقه تلاش نکنیم. اگر بدانیم قرار است چنین شود برای دورهمی کنار هم جمع شده و ۹۰ دقیقه می‌دویم و بعد امتیاز را به تیم حریف بدهند.

منبع: ایرنا

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل