نماد سایت مجاهدت

اندیشه‌های امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل گروه‌های مقاومت است

اندیشه‌های امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل گروه‌های مقاومت هست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سید قاسم قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست تخصصی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اراک، با اشاره به شرایط منطقه و وضعیت نابسامان صهیونیست‌ها، اظهار داشت: امروز نه در غزه که در کرانه باختری که در اختیار آن‌هاست نیز روزگار سختی را سپری می‌کنند و روزگار آن‌ها سیاه شده هست.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی یمنی‌ها در منطقه و هدف قرار دادن کشتی‌هایی که به سمت سرزمین‌های اشغالی در حال حرکت هست، افزود: این اتفاقات الهام گرفته از فرهنگ دفاع مقدس و شهداست هست و سرآغاز تشکیل گروه‌های مقاومت در منطقه از جهاد اسلامی و حماس تا حزب الله بهر‌ه‌مندی از اندیشه امام خمینی (ره) هست.

سردار قریشی در پایان با بیان اینکه مقاومت در منطقه نقشه‌های چندین ساله استکبار را نقش بر آب کرده هست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مدت‌هاست کشورهای جریان استکبار از آمریکا و انگلیس تا فرانسه را در برزخ انتقام نگه داشته هست.

وی حضور در نشست شهدا و ایثارگران را بسیار پُرخیر و برکت دانست و گفت: استان مرکزی جزو استان‌هایی هست که در هشت سال دفاع مقدس در مناطق جنگی کشور و دفاع از حرم حضور پُررنگ داشته هست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: جوانان توانمند و غیور استان مرکزی در غالب گردان‌های رزمی، توپخانه و مهندسی رزمی و حمایت از لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب، روح الله و گردن‌های مختلف حضور پُررنگ داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل