نماد سایت مجاهدت

انسان صبور در حوادث شکیبایی می‌کند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس  از لرستان، شهید «حمیدرضا رحمانپور» اول دی ۱۳۴۸، در شهرستان بروجرد به دنیا آمد. دانش‌آموز دوم متوسطه بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در بیست و هشتم خرداد ۱۳۶۷، در بانه توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار این شهید در زادگاهش واقع هست.

وصیت‌نامه شهید: «حمید رضا رحمانپور»

سلام به بارگاه مقدس حسین ابن علی (ع) و سلام به خاک‌های داغ کربلا که آغشته به خون ۷۲ از یاران اوست و سلام به حسینی که چندین سال جوانان و مردم این مرز و بوم به خاطر آزادسازی بارگاه او و دفاع از مملکت، دست از هر کاری کشیده‌اند و منتظر کمک خداوند در این امر الهی می‌باشند.

سلام خدمت خانواده گرامی من که چند سال زحمات و گرفتاری‌های فراوانی را در پای من کشیده‌اند تا اینکه مرا تا اینجا رسانده‌اند. ولی افسوس که من به حقیقت نتوانستم جبران این زحمات را بکنم ولی چه کنم نادان بودم ان‌شاءالله که مرا حلال می‌کنید و از جانب من از تمام فامیل حلالیت طلب کنید.

آری بالاخره بنا بر ضرورت و احتیاج دوباره به جبهه آمدیم و منتظر قسمت هستیم. باید بدانیم که فعلاً این عمل خیر یک وظیفه شرعی و الهی هست و اگر در انجام این فریضه الهی کوتاهی نمائیم وظیفه خود را انجام ندادیم و باید متحمل عذاب سختی در آخرت شویم. زیرا که خداوند پس از فنا و از بین بردن موجودات در روز رستاخیز دوباره آنها را باز می‌گرداند و زنده می‌کند. اما این بار زندگی در عالم دنیا و جهان ماده نیست بلکه زندگی در آخرت و عالم جاودان هست.

آنجاست که روسفیدان و آنان که آزمایش دنیا را به‌خوبی پاسخ دادند و از امتحان سرافراز بیرون آمدند جلوه می‌کنند و در برابر خلایق قدرت نمایی می‌نمایند. خداوند بهترین و شیرین‌ترین و جاودانه‌ترین پاداش را به آنها ارزانی می‌بخشد و آنجاست که بدکاران و فاسقان و منافقان با رویی سیاه رسوا می‌شوند.

در آخر به خانواده‌ام و دیگر خانواده‌ها توصیه می‌کنم که صبور باشند و انسان صبور کسی هست که هر حادثه‌ای که به او رسد شکیبایی خود را حفظ کند و می‌گوید: «انا لله و انا علیه راجعون» ان‌شاءالله که صبورید.

با خصم نبرد تن به تن باید کرد، چون گل کفن سرخ به تن باید کرد

از خون شهیدان تبری باید ساخت شیطان بزرگ ریشه‌کن باید کرد

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل