انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «ابوالفضل طهماسبی»  امروز در آیین چهلمین سالگرد شهادت سردار «محمدرضا فتحی» و یادواره شهدای روستای گلابر با بیان اینکه باید ببینیم شهدا از ما چه میخواستند، اظهار داشت: باید با مطالعه در زندگی شهدا بدانیم آنها انتظار داشتند ما راهشان را چگونه ادامه دهیم.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهدا جان خود را فدای انقلاب و نظام کردند، بیان کرد: شهدا با نثار جان خود درس عزت و پایداری به ما دادند.

وی با اشاره به اینکه سردار فتحی اولین فرمانده عملیات سپاه در سقز بود که نشان می‌دهد این شهید چه جایگاه ویژه‌ای داشته است، اضافه کرد: این نشان می‌دهد شهدا دست چین و انتخاب شده بودند.

طهماسبی با بیان اینکه مردم باید به شهدای شهر و روستای خود افتخار کنند، گفت: شهدا زمینه عزت و سربلندی ایران اسلامی را فراهم کردند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت است، اضافه کرد: انقلاب با روحیه ایرانی و اسلامی و با تکیه بر تفکر شیعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اندیشمندان دنیا معتقد هستند انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بوده است، اضافه کرد: این انقلاب در دنیا اشاعه پیدا کرده است.

طهماسبی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین عنوان کرد: سالیان سال است دشمن در راه ایران اسلامی موانع قرار داده اما نتوانسته جلوی پیشرفت و توسعه ایران را بگیرد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ایران اسلامی در معنای واقعی کلمه شعار نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی را محقق کرده است، تصریح کرد: ایران از قعر ذلت به اوج عزت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی در حال تخریب اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: باید در این جنگ نیز افسران جنگ نرم ورود پیدا کنند.

طهماسبی با اشاره به اینکه گاهی این شائبه ایجاد می‌شود که چرا ایران باید در جنگ‌های منطقه‌ای حضور داشته باشد و چرا باید مدافع حرم داشته باشیم، عنوان کرد: ایران جنگی که در کرمانشاه و همدان قرار بود رخ دهد را در شهرهای سوریه انجام داد و پیروز این میدان شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید