نماد سایت مجاهدت

اهدای کمک ۱ میلیارد ریالی خیر سرخسی به مردم مظلوم‌ غزه و لبنان 

اهدای کمک ۱ میلیارد ریالی خیر سرخسی به مردم مظلوم‌ غزه و لبنان 


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «احسان اسماعیل‌پور» رئیس جمعیت هلا‌ل‌ احمر سرخس اظهار داشت: طی ۱۰ روز اخیر خیرین و مردم نوع‌دوست شهرستان سرخس مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم‌ لبنان، غزه و یمن اهدا کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا در اقدامی خداپسندانه، نیکوکار نیک‌اندیش اهل شهرستان سرخس که نخواست نامی از وی برده شود، مبلغ یک میلیارد ریال به جبهه مقاومت اهدا کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرخس تصریح کرد: این نیکوکار سرخسی هدف از این اقدام را تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه کمک کردن وظیفه‌ای انسانی برای هر مسلمان دانستند؛ بر همین اساس من هم در راستای عمل به توصیه ایشان این وظیفه انسانی را انجام دادم.

اسماعیل‌پور، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان سرخس آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم ولایتمدار شهرستان برای مردم ستم‌دیده لبنان، یمن و غزه هست و پایگاه‌های این جمعیت در نقاط مختلف شهرستان فعال هست. همچنین مردم شریف شهرستان سرخس می‌توانند از طریق کدهای دستوری *۱۱۲*۷# جهت مردم یمن، *۱۱۲*۱# جهت مردم لبنان و *۱۱۲*۵# جهت مردم فلسطین کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل