نماد سایت مجاهدت

اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، در استقبال از کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران و به مناسبت هفته دفاع مقدس اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود.

این جشنواره در محورهای خانواده شهدا، شهدای گمنام و بصیرت اجتماعی، فرزندان شاهد، شهدای مفقودالاثر، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای خدمت، شهدای سلامت، نقش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، نسل زد و شهدا، جامعه شناسی دفاع مقدس و هنرمندان عرصه ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

اخبار و گزارش آثار هنرمندانی که در حوزه شهدا هنرنمایی در قالب‌های شعر، تالیف کتاب، فیلم نامه، فیلم و موسیقی فعالیت دارند مورد پذیرش هست و اولویت با آثار تولیدی معرفی شهدای شهرستان سوادکوه خواهد بود.

قالب آثارريال خبر، گزارش تحقیقی تحلیلی، گزارش خبری، گزارش توصیفی، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه، تیتر، کلیپ و گزارش ویدیویی، عکس، مستند، پادکست و اینفوگرافی اعلام شده هست.

در بخش ویژه شهروند خبرنگار، شهروندان گرانقدر شهرستان می‌توانند با ارسال کلیپ‌های ویدیوئی معرفی یکی از شهدای سوادکوهی در این جشنواره شرکت کنند و  کلیپ‌هایی به مدت زمان ۵ دقیقه و حجم ۱۵مگابایت را ارسال کنند.

در این فراخوان بستر انتشار تولیدات، خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه ماهنامه و سکوی آپارات تعیین شده هست.

همچنین هر شرکت کننده می‌تواند با ارسال ۳ اثر در هر بخش شرکت کند و آثار تولیدی در بازه زمانی اول فروردین ۱۴۰۰ الی ۳۰شهریور۱۴۰۳ را به دبیرخانه ارسال کند.

مهلت ارسال آثار تا پایان هفته دفاع مقدس سالجاری تعیین شده هست و علاقمندان می‌توانند لینک خروجی خبرگزاری، پایگاه خبری و سکوی آپارات، تصویر روزنامه، هفته نامه و ماهنامه در قالب پی دی آف به همراه نام و نام خانوادگی خبرنگار، کد ملی و شماره تماس به همراه شماره شبکه‌های اجتماعی داخلی، به شماره ۰۹۱۱۴۱۱۵۹۳۴ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

از نفرات برتر این جشنواره تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل