ایثارگران شهرستان طالقان درهفته دفاع مقدس تجلیل خواهند شد

ایثارگران شهرستان طالقان درهفته دفاع مقدس تجلیل خواهند شد


«هادی لطفی» شهردار طالقان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، ایثارگران را بازماندگان و یادگارهای ارزشمند دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: باید قدردان آنها باشیم و تجربیات و خاطرات ارزشمند ایثارگران را به عنوان میراث معنوی و تاریخچه دفاع مقدس مورد استفاده قرار دهیم.

شهردار طالقان همچنین از برپایی مسابقه‌هایی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی خبر داد و افزود: با توجه به استفاده گسترده شهروندان از فضای مجازی لازم است از این فضا جهت ترویج و تبیین ارزش‌ها به نحو شایسته ای استفاده شود که در این راستا شهرداری طالقان درصدد است نسبت به برگزاری مسابقه‌ای با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کند تا زمینه آگاهی‌های هرچه بیشتر شهروندان با سیره زندگی شهدا و ایثارگران فراهم شود.

لطفی در ادامه حضور در مدارس را از دیگر برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری طالقان در هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: مدیران شهری همزمان با آغازسال تحصیلی در مدارس حضور می‌یابند تا ضمن تبریک سال نوتحصیلی به دانش آموزان، نسبت به آشنا سازی آنها با  ارزش‌های دفاع مقدس اقدام کنند.

شهردار طالقان در همین راستا از حضور در صبحگاه مشترک سپاه طالقان سخن گفت و بیان داشت: مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی طالقان در نخستین روز هفته دفاع مقدس ضمن حضور در مراسم صبحگاه مشترک سپاه طالقان ضمن تقدیراز ایثارگران و جانبازان و نکوداشت مقام شهدا، نسبت به برادران سپاهی و سایر نیروهای نظامی مدافع ایران اسلامی ادای احترام خواهند کرد.

لطفی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نمادی از بزرگی عظمت دفاع ملت بزرگ ایران در برابر جنایات رژیم بعث عراق است، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا و برپایی یادواره شهدای طالقان از دیگر برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید