ایران اسلامی در حفظ تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد

نپذیرفتن حکم ولی‌فقیه، کوچک شمردن حکم خداوند است


به گزارش مجاهدت از گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» در خطبه‌های نماز عبادی – سیاسی تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان این‌که ولی‌فقیه جانشین عام امام زمان (عج) است، اظهار داشت: ولی‌فقیه اگر حکمی صادر کند و فردی آن را نپذیرد، کوچک شمردن حکم خداوند است و در حقیقت به انبیاء رد گفته است و ایستادن در برابر خداوند است.

آیت‌الله خاتمی، حفظ حریم ولایت را مصداق حفظ حریم انبیاء دانست و گفت: امام صادق (ع) فرمودند: فردی که دین دارد و به آخرت ایمان دارد، نباید در مجلسی بنشیند که امام جامعه اسلامی را تخریب می‌کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیجی‌ها مصداق مومن هستند و باید از ولی‌فقیه دفاع کنند و دفاع از ولی‌فقیه دفاع از امام زمان (عج) است.

وی تاکید کرد: برخی با لباس مشکی و لباس سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع)، پوشش‌های مشکی هیأت را به آتش می‌کشند و باید در حقیقت به آن‌ها گفت که چرا به اشتباه می‌روند!

آیت‌الله خاتمی گفت: رییس جمهور چین و سایر کشور بدانند که ایران اسلامی در تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و نیروهای مسلح در حفظ جزایر سه‌گانه و مرزهای کشور قاطعانه برخورد می‌کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید