ایران بحران‌های مختلفی را با هدایت رهبر معظم انقلاب پشت‌سر گذاشته است

ایران بحران‌های مختلفی را با هدایت رهبر معظم انقلاب پشت‌سر گذاشته است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) اصفهان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهوری و جمعی از خوبان، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی فردی الهی، پیرو اهل‌بیت (ع) و ولایت، دلسوز، فدایی رهبری و خدمتگزار بود و در راه خدا و خدمت به مردم به شهادت رسید، عملکرد ایشان موجب شد، رئیس‌جمهور بعد از ایشان مسیر سختی برای ادامه راه ایشان داشته باشد. 

وی با اشاره به 14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و 15 خرداد افزود: امام خمینی (ره) باتوجه به صحبت امام حسین (ع) که فرمود اگر هرکس سلطان ستمگری را ببینید که آشکارا گناه می‌کند و از دستورات خداوند پیروی نمی‌کند سکوت کند عذابی مشابه این ستمگر در انتظارشان است، قیام کرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به قرآن کریم که می‌فرماید هرکس در راه الهی تلاش کند خدا او را حمایت خواهد کرد گفت: امام خمینی (ره) شب ۲۱ بهمن باتوجه به حکومت نظامی، بعد از اقامه نماز به مردم گفت باید حکومت نظامی را بشکنند و شاهد بودیم آن شب خدا مردم را یاری کرد، همانطوری که در تسخیر لانه جاسوسی برخی ترسیدند و استعفا دادند اما امام (ره) فرمود تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم است.

طباطبایی‌نژاد افزود: بعد از امام خمینی(ره) خداوند به ما نعمت وجودی رهبر معظم انقلاب را عطا کرد که امروز شاهدیم دراین 35 سال حضور ایشان بسیاری از بحران‌ها را به سادگی حل کرده است.

وی عملیات وعده صادق را موجب افزایش اقتدار ایران در منطقه دانست و گفت: در مراسم شهادت آیت‌الله رئیسی برخی از کشورهایی که از رفقای رژیم صهیونیستی بودند برای عرض تسلیت آمدند. این نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه اصفهان با سفارش به رعایت تقوای الهی تصریح کرد: خداوند متعال می‌فرماید اگر گناه را ترک کنید و تقوا پیشه کنید، نور هدایت در دل‌های شما به وجود خواهد آمد، لازم است انسان نسبت به اعمال خود حسابگری داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید