مجاهدت

بازدید از محل جانمایی شهید گمنام در اداره‌کل پزشکی قانونی استان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه «کامروز امینی» مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از محل جانمایی شهید گمنام در پزشکی قانونی استان بازدید کرد.
 
سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره)، اظهار داشت: باید به اقداماتی که در راه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت انجام می‌شود یقین داشته باشیم.
 
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: زمانی که شهدای والامقام وارد کشور می‌شوند به دلیل این که در اهداف خود یقین و اخلاص داشتند در جامعه نیز یک تحول فرهنگی ایجاد می‌کنند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهدا کسانی بودند که بر روی خود خودسازی انجام دادند و با یقین و باور به نتیجه دلخواه که شهادت در راه خدا بود، رسیدند.
 
 
وی تصریح کرد: تشییع شهدای بزرگوار گمنام بر باور نسل جوان تأثیر بسزایی دارد و اطمینان پیدا می‌کنند که راه ایثار و شهادت حق هست.
 
خواست خدایی با بیان اینکه هر یادمان شهدای گمنام هیأت امنا دارد، گفت: در مراکز عمومی فرمانداری‌ها و در مراکز اداری و آموزشی مسئول همان مرکز رئیس هیأت امنای شهید گمنام می‌باشد و مسئولیت یادمان‌های شهدای گمنام را بر عهده دارند. 
 
 
انتهای پیام /
این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل