باید از هنر برای معرفی انقلاب استفاده شود

باید از هنر برای معرفی انقلاب استفاده شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیین اختتامیه نخستین جشنواره صنایع دستی بسیج استان قزوین با همکاری سازمان بسیج استان قزوین و اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان در شهرستان تاکستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و برگزیدگان جشنواره در تاکستان برگزار شد.

سرهنگ «حسینی» فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان در این مراسم با بیان اینکه امروزه هنر وسیله و ابزار قوی برای معرفی اسلام ناب محمدی و فرهنگ ایرانی اسلامی است، اظهار داشت: باید از هنر در تمام ابعاد برای معرفی انقلاب و دستاوردهای آن استفاده کرد.

حسینی بیان کرد: دشمن امروزه با تمام وجود از هنر و رسانه برای از بین بردن اسلام و انقلاب استفاده می‌کند که مردم با بصیرت مثال‌زدنی صف خودشان را از دشمنان جدا کردند و فتنه شمنان را در جنگ ترکیبی شکست دادند.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با فریب عده‌ای از جوانان خواستند مدعی حقوق بشر و مدعی حمایت از زنان و ملت ایران باشند که این بار نیز مردم با بصیرت خودشان دور ولایت جمع شدند و انقلاب را تکریم کردند و اجازه ندادند که دشمن امنیت مردم را خدشه‌دار کند.

سرهنگ حسینی در پایان گفت: باید از ظرفیت های صنایع دستی استان و شهرستان برای ریشه‌کنی فقر و بیکاری استفاده کرد و توانمندی های استان را در معرض دید همگان قرار داد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید