باید پا جا پای سردار سلیمانی گذاشت تا بیراهه نرویم

باید پا جا پای سردار سلیمانی گذاشت تا بیراهه نرویم


باید پا در جا پای سردار سلیمانی گذاشت تا بیراهه نرویمبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آقامیری در برنامه «مرد میدان» رادیو مقاومت در سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: انقلاب اسلامی میراث جاودان بزرگی است که به دست ما سپرده شده و باید پاسداری کنیم و هرکس اگر کوتاهی در حفظ آن بکند به تاریخ ایران اسلامی خیانت کرده است.

وی افزود: در سال ۸۸ نیز عده‌ای از دنیاطلبان به خاطر منافع دو روزه دنیا و تعلقات حزبی و سیاسی، خودبرتربینی فتنه‌ای را رقم زدند که کشور را دچار بحران کرد و اگر مردان میدانی مانند شهید سلیمانی نبودند چه بسا که تلاطم بسیار سخت تا امروز گریبان‌گیر ایران می‌شد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اما خوشبختانه تا زمانی که در میان مردان ما مردان در صحنه و میدانی، چون شهید سلیمانی هستند کشور امن و در آرامش خواهد بود، اتفاقات سال ۸۸ هم سبب رنجش خاطر مقام معظم رهبری و هم دل‌سوختگان کشور شد. باید پا جای پای سپهبد سلیمانی بگذاریم تا به بیراهه نرویم.

آقامیری عنوان کرد: آرامش و امنیت امروز کشور حاصل مخلصانی مانند سلیمانی‌ها است که دست ما سپردند و باید ما نیز راه سلیمانی‌ها را ادامه دهیم.

وی اشاره کرد: مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی این بود که ارتباط قوی بین خود و خداوند متعال ایجاد کرده بود عشق و اخلاص و مهربانی که از سردار دل‌ها مشاهده می‌کردیم نشان می‌داد که ایشان تعلقی به دنیا ندارد سراسر محبت و مهربانی است که به دلیل ارتباط قوی بین خود و خداوند متعال به دست آورده است.

انتهای پیام/ 141



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید