نماد سایت مجاهدت

باید کار نیمه تمام شهدا در عرصه‌های مختلف فرهنگی را انجام دهیم

باید کار نیمه تمام شهدا در عرصه‌های مختلف فرهنگی را انجام دهیم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نخستین یادواره رسانه ای دو شهید خبر و رسانه شهرستان نهاوند برگزار شد.

«علی چگنی» مسئول خانه مطبوعات نهاوند در این یادواره ضمن تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، اظهار داشا: امروز رسانه های نهاوند و پخصوص دفتر گروه نشریات و پایگاه خبری فریاد نهاوند برای نخستین بار مزین به حضور دوخانواده شهید رسانه همراه با خبرنگاران هست و این افتخار بسیار بزرگی برای ماست.

رزمنده و مدیر مسیول پایگاه خبری فریاد نهاوند افزود: من خودم در دوران نوجوانی افتخار حضور در جبهه را داشتم و از نزدیک شاهد رشادت های رزمندگان بودم و بارها شاهد فعالیت اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاس ها در طول دوران دفاع مقدس بودم و با اینکه شغل معلمی را برگزیدم روزی نیست که در جبهه فرهنگی رسانه و مدرسه یاد رفقای شهیدم نباشم.

 وی بیان داشت: این مراسم امروز باحضور خانواده های معظم دو شهید گرانقدر شهید «الله‌مراد نادری» و شهید «رضا سوری»، سرهنگ «مختاری» فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، «خزایی» معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران مسئول، خبرنگاران و مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند در دفتر گروه رسانه ای فریاد نهاوند برگزارشد.

چگنی افزود: هشت سال دوران دفاع مقدس بیان ارزشمندی رشادت‌ها وجانفشانی‌های شهدای گرانقدر هست و همه ما امنیت وآسایش خود و مملکت خود را مدیون خونهای مطهر شهدا هستیم.

مسئول خانه مطبوعات نهاوند گفت: امروز وظیفه سنگینی بر عهده همه ما خبرنگاران و اصحاب رسانه هست و ما باید کار نیمه تمام شهدا در عرصه های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای را انجام دهیم و نگذاریم فرمان رهبری در بحث فضای مجازی بر زمین بماند.

در پایان این مراسم از طرف بسیج رسانه شهرستان نهاوند و دفتر نشریه فریاد نهاوند و خانه مطبوعات از دو خانواده شهید رسانه نهاوند تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل