برخی‌ جریانات از همین حالا به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند

برخی‌ جریانات از همین حالا به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند



نایب رئیس خانه احزاب ایران گفت: با جود ثبت نام ۸۰ نفر احتمالا تعداد زیادی رد صلاحیت خواهند شد و برخی جریانات از همین الا به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، کنعانی مقدم نایب رئیس خانه احزاب ایران، با اشاره به ثبت نام گسترده شخصیت‌های مختلف و جریان های مختلف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این موضوع نشان دهنده تکثر افکار و دموکراسی بالا در کشور ماست.

وی در ادامه گفت: پس از شهادت آیت الله رئیسی واقعا پیدا شدن جانشین پیدا کردن برای ایشان خیلی سخت است و مردم باید دقت زیادی برای برای انتخاب اصلح به خرج دهند.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: در جریان اصول گرایی هم طبق برنامه ریزی شخصیت‌های مختلفی ثبت نام کردند اما قطعا به دنبال این هستیم که با یک وحدت برنامه ریزی شده برای پیروزی جریان اصول گرایی در انتخابات گام برداریم.

کنعانی مقدم در ادامه گفت: قطعا برخی از این کاندیداهای جریان اصول گرایی باید بدانند که اگر وحدتی صورت نگیرد شاهد نتیجه انتخابات ۹۲ خواهیم بود.

وی افزود: شنیده می‌شود که برخی ها حاضر نیستند که نگاه وحدت آمیز داشته باشند و این احتمال هم وجود دارد که ما به کاندیدای مشترک نرسیم.

کنعانی مقدم تصریح کرد: با جود ثبت نام ۸۰ نفر احتمالا تعداد زیادی رد صلاحیت خواهند شد و برخی ها از همین الا به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند.

منبع: فارس

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید