بررسی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در نظرسنجی ویژه دانشجویان

بررسی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در نظرسنجی ویژه دانشجویان


بررسی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در نظرسنجی ویژه دانشجویان«جمال رحیمیان» معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در گفت‌‍وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس درباره برگزاری نظرسنجی شخصیت‌شناسی و معرفت‌شناسی سردار شهیید «حاج قاسم سلیمانی» ویژه دانشجویان اظهار داشت: اینکه چرا شخصیت سردار سلیمانی به نحوی یک اسطوره مطرح شده و مردم در استقبال از ایشان چه در زمان حیات و چه بعد از شهادت به صورت یک حماسه عمل می‌کنند یک چرایی و سوال بود که بهترین سنجش را استفاده از اندیشه و فکر دانشجویان در تحلیل شاخص‌های شناختی شهید سلیمانی دیدیم.

وی افزود: با کمک صاحبنظران و اساتید دکتری، پیمایش اجتماعی و روانشناسی کاری آغاز شد به عنوان نظرسنجی معرفت‌شناسی از ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی که جامعه آماری ما را ۵۰۰ نفر از دانشجویان سطح کشور تشکیل می‌دهند.

رحیمیان تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی bookRC.ir در این نظرسنجی شرکت کنند.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان از این نظرسنجی افزود: با وجود اینکه تعداد سوالات نزدیم به ۱۳۰ سوال است و چیزی حدود یک تا دو ساعت زمان می‌گیرد، اما در طول چند روز گذشته استقبال خوبی شده. پایان زمان نظرسنجی منوط به رسیدن تعداد نمونه‌ها است.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران ابراز امیدواری کرد: نتایج را طی برنامه‌ای با حضور اساتید اعلام و تحلیل خواهیم کرد تا به این موضوع برسیم که ابعاد وجودی شهید سلیمانی از دیدگاه جوانان که باعث شده او را یک ایرانی مسلمان مقتدر ببینند چیست.

انتهای پیام/ 141



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید