برقراری امنیت پایدار در مرزها مرهون تلاش‌های مرزبانان است

برقراری امنیت پایدار در مرزها مرهون تلاش‌های مرزبانان است/ نقش بی‌بدیل سربازان در دوران دفاع مقدس


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا لکزایی» فرماندار سربیشه امروز(چهارشنبه) به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان سربیشه و همزمان با هفته دفاع مقدس و روز سرباز از پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزبانی و ارتش واقع در نواز مرزی شهرستان بازدید کرد.

فرماندار سربیشه با حضور در جمع دلاورمردان مرزبانی شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک روز سرباز، اظهار داشت: در دوران جنگ سربازان در کنار پاسداران و نیرو‌های مسلح جانانه جنگیدند و مانند سایر اقشار مثل بسیج، سپاه، ارتش و مردم خود را موظف به دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانستند.

وی بیان داشت: با همت بلند، ایستادگی و مقاومت جوانان عزیزمان توانستیم در آن جنگ نابرابر به پیروزی برسیم و نقش جوانان به خصوص سربازان در دفاع مقدس و سایر حوزه‌های دفاع از انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده است.

فرماندار سربییشه امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون رشادت و همدلی مردم، مرزبانان و کلیه نیروهای مسلح کشور دانست و تبیین کرد: سردار «سلیمانی» نمادی از عزتمندی، ایثار، شهادت طلبی و وفاداری به ولایت بود و به حقیقت لقب «جان فدا» شایسته نام مبارک وی برای ملت بصیر ما و علمدار سپاه اسلام بود.

لکزایی مرزبانان را چشمان بیدار ایران اسلامی دانست و افزود: مرزبانان با حداقل امکانات و در سخت‌ترین شرایط، مقتدرانه از میهن و هموطنان خود محافظت کرده و امنیت و اقتدار پایدار را برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم امنیت حاکم بر مرزها با توسعه کشور، گفت: امنیت مرزها بر استقلال و تمامیت ارضی، حاکمیت ملی، امنیت داخلی و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه تأثیر مستقیم دارد.

لکزایی در پایان با یادآوری ناکامی دشمنان برای ایجاد اخلال در نظم عمومی و امنیت کشور، تأکید کرد: ایران اسلامی همواره وامدار دلیرانی است که در راه تأمین امنیت کشور و مردم جانفشانی می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید