نماد سایت مجاهدت

برقراری امنیت پایدار و تحکیم وحدت از برکات حضور سردار شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان بود

برقراری امنیت پایدار و تحکیم وحدت از برکات حضور سردار شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در جمع کارکنان این اداره‌کل با گرامیداشت یاد و نام سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده، اظهار داشت: با شهادت سردار شهید نورعلی شوشتری سه‌عنوان شهید وحدت، امنیت و خدمت برای این شهید والامقام تعیین شد.

وی افزود: دشمنان در استان سیستان و بلوچستان به دنبال ایجاد تفرقه بودند و در همین راستا اقدامات واگریانه‌ای را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعمال می‌کردند. سردار شهید شوشتری در این استان حضور پیدا کرد تا ضمن خنثی‌سازی این اقدامات، امنیت پایدار را در این خطه از کشورمان بر قرار کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امروز اقتدار امنیتی، اشراف اطلاعاتی و کشف اقدامات ضد امنیتی دشمن توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت کامل مشهود هست، تصریح کرد: سردار شهید نورعلی شوشتری از ظرفیت مردم استان سیستان و بلوچستان در راستای برقراری و تقویت امنیت پایدار استفاده کرد که این اقدام موفق بود و به‌عنوان یک راهبرد دفاعی انتخاب شد و سیاست دفاعی کشور مبتنی بر وحدت تعریف شد. اینگونه بود که وی لقب شهید امنیت گرفت.

این مقام مسئول گفت: عنوان شهید وحدت که به سردار شهید شوشتری داده شد به این جهت بود که این فرمانده دلاور در یک عملیات نظامی به شهادت نرسید بلکه در همایش وحدت سران طوایف سیستان و بوچستان حین بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مردم این استان توسط یکی از عناصر تروریستی به شهادت رسید.

سردار یوسفعلی‌زاده بیان داشت: خدمت سردار شهید نورعلی شوشتری در سیستان و بلوچستان آنقدر مخلصانه و اثرگذار بود که بعد از شهادت وی مردم استان نام نورعلی را برای فرزندان خود انتخاب کردند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل