نماد سایت مجاهدت

برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تویسرکان


دفاع مقدس در تویسرکان” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/30/2609525_760.jpg” alt=”برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تویسرکان” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «طیب فریادرس» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران هفته دفاع مقدس را هفته ارزش‌های مبتنی بر دین دانست و اظهار داشت: هفته دفاع یک مفهوم در ذهن متبادر می‌کند و آن عظمت و شکوهی هست که شهیدان ما ایجاد کردند و راهی هست که شهدا باز کردند و این امر با تکیه بر فرمایش امام علی(ع) هست که فرمود در گردش و چرخش روزگار جوهر مردان و مایه درونی مردان آشکار می‌شود؛ و رهبر معظم انقلاب فرمودند ملت‌ها، جریان‌ها، گروه‌ها و طوایف مختلف جمعی انسان‌ها هم مشمول این حدیث و فرمایش امیر المومنین(ع) هستند.

وی افزود: در دو روز گذشته شاهد بودیم که در لبنان یک جنایت بسیار بزرگ اتفاق افتاد که جریان غرب اجازه داد که رژیم صهیونسیتی از ابزارهایی که برای ارتباط انسان‌ها با یکدیگر ساخته شده و کارکرد نظامی ندارد برای کشتار و جنایت استفاده شود؛ این اولین جنایت غرب نبوده و نیست.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: وقتی به یک سال گذشته نگاه می‌کنیم بسیاری از زنان و کودکان غزه را می‌بینیم که به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به دفاع مقدس ملت ایران گفت: یک مورد از جنایت‌های استکبار، جنگ تحمیلی هست که استکبار تلاش کرد در این ۸ سال به صورت مستقیم با انواع جنایت‌ها ملت ما را تحت سلطه و سیطره خود بکشاند اما مقاومت مردم ایران نگذاشت و جنگ‌هایی که در عراق، افغانستان و جنگ‌های متعدد که در سطح منطقه ما و در جهان اتفاق افتاد همه اینها جوهره، تفکر و اندیشه لیبرالیستی غرب هست.

فریادرس اضافه کرد: اندیشه غرب که منادی انسانیت، حقوق بشر و خیر بشر و صلح هست به صورت واضح به انسان‌های با بصیرت که در کتاب‌ها دنبال به دنبال اندیشه‌ها می‌گردند و در عمل در ظهور و بروز اندیشه دقت می‌کنند، ثابت کرد که باید پیرو حدیث امیر المومنین(ع) باشند چراکه استکبار در طول صده گذشته حقیقت خود را و ماهیت ضد بشری و ضد انسانی و ناجوانمردانه خود را نشان داده اینکه چگونه با دورویی و فریب دنبال سلطه خود هست.

وی گفت: در مقابل تفکر لیبرالیستی غرب، تفکر جریان حق هست که نمونه بزرگ آن دفاع مقدس هست؛ دفاع مقدس محل ظهور بزرگی ملت ایران و شهدای عزیز هست؛ استواری کوه‌ها به عظمت شهدای ما هست که اگر این شهدا نبودند کشور ما تحت سلطه دشمنان قرار می‌گرفت و جنایت‌هایی که امروز در لبنان و سوریه و غزه و فلسطین و جاهای دیگر اتفاق می‌افتد برای ما اتفاق می‌افتاد که به برکت خون شهدا رخ نداد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به امنیت حاکم بر کشور ما گفت: ما برای بزرگداشت شهدا و در قبال آینده و نسل‌های بعد و تمدن و تاریخ پرشکوه و تمدن اسلامی وظیفه داریم تا از ارزش‌های دفاع مقدس حفاظت و حراست کرده و آن را به نسل‌های دیگر منتقل کنیم.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان تویسرکان عنوان کرد: به مناسبت این ایام دیدار با امام جمعه و خانواده معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی، کشاورزی و ورزشی بسیج، یادواره شهدای فرهنگی، زنان و آبروی محله برگزار می‌شود.

فریادرس برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، مرحله اول رزمایش الی بیت المقدس ۱۵ هزار نفری، افتتاح طرح‌های دانش بنیان، اهدا کمک‌های مومنانه، ایجاد ایستگاه فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی، کتابخوانی و برپایی نمایشگاه عکس و عصر شعر دفاع مقدس، مسابقات تولید محتوا و آموزش سواد رسانه و برپایی میز خدمت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تویسرکان برشمرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل