نماد سایت مجاهدت

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در بروجرد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از لرستان، «نورالدین نیازی پور» جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد صبح امروز در جلسه هماهنگی رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵، آبان‌ماه با حضور گردان‌های بسیج در ۲ قسمت شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد.

 وی افزود: در شرایط حساس منطقه جبهه مقاومت و جبهه استکبار در مقابل یکدیگر قرار گرفتند، جبهه مقاومت باعث افول استکبار جهانی شده و آزادی‌خواهان جهان با گرویدن به دین اسلام عضو جبهه مقاومت می‌شوند.
 جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: خون شهیدان جبهه مقاومت باعث شده که محبوبیت جبهه مقاومت در جهان بیشتر شود، کودکان و زنان بی‌گناه غزه و لبنان مورد ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و افکار عمومی جهان از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها آگاه شدند.
 نیازی پور افزود: دشمنان با نیرنگ و تزویر در حال ترمیم بدنه شکست‌خورده خود می‌باشند، ایران اسلامی همواره حمایت خود را از مردم ستم‌دیده غزه و لبنان اعلام کرده و به فرموده رهبری از هیچ کمکی به جبهه مقاومت دریغ نخواهد کرد. 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: رزمایش استانی و شهرستانی الی بیت‌المقدس آبان‌ماه با حضور ۳۰ هزارنفری بسیجیان در شهرستان بروجرد و مرکز استان لرستان جهت آمادگی در سطح گردان‌های سازمان‌یافته بسیج برگزار می‌شود.
 نیازی پور افزود: از همه ظرفیت شهرستان بروجرد برای برگزاری رزمایش استفاده خواهیم کرد، در این راستا همه دستگاه‌های شهرستان بروجرد باید پای‌کار باشند تا رزمایش به‌خوبی برگزار شود.

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستاده هست و جبهه مقاومت با پشتیبانی ایران به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
 مسلم مرادی افزود: در مقطعی از تاریخ به سر می‌بریم که می‌خواهیم اسرائیل را نابود کنیم در جهان تنها کشوری هستیم که در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ اظهار داشت: این رزمایش ب‌ای آمادگی و تمرین همه دستگاه‌های اجرایی هست، باید به‌صورت آماده و عملیاتی در صحنه باشیم.

فرماندار بروجرد گفت: از همه امکانات شهرستان برای برگزاری رزمایش استفاده خواهیم کرد، نیاز هست رزمایش با پوشش رسانه‌ای خوبی برگزار شود.
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل