نماد سایت مجاهدت

برگزاری مراسم چهارشنبه‌های شهدایی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت

برگزاری مراسم چهارشنبه‌های شهدایی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از رشت، چهارشنبه شهدایی با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مزار شهدای شهرستان رشت برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان  که به منظور گرامیداشت زادروز شهید حامد کوچک‌زاده یکی از دانشجویان شهید مدافع حرم که با حضور جمعی از کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و همسر این شهید گرانقدر بر سر مزار برگزار شد، اظهار کرد: یکی از صفات برجسته خداوند تبارک و تعالی قدرت هست و کسی هست که باید قدرتمند و شجاع باشد.

وی افزود: مومنان دارای مسئولیت اجتماعی مهمی بوده و امر به معروف نشانه زنده بودن مومن هست؛ مومن مسئولیت‌پذیر بوده و با توجه و عنایت خداوند دارای عزت، شخصیت و عظمت می‌شود.

صفوی تاکید کرد: شهدا همیشه زنده هستند و همیشه حاضرند؛ ارواح شهدا همیشه امدادرسان رزمندگان اسلام و حتی جبهه مقاومت هستند چرا که شهدا در عالمی دیگر که هجرت می‌کنند قدرتمند هستند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ما باید شهدایی زندگی کنیم، افزود: مومنان باید شهدایی زندگی کنند تا رهرو شهدا باشند و با کمک شهدا به مقصد نهایی برسند.

شهید مهدی (حامد) کوچک‌زاده متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان رشت هست که روز دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه امسال در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و جریان آزادسازی شهر‌های نبل و الزهرا در استان حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت رسید.

تحصیلات وی کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بود. از شهید کوچک زاده ۲ فرزند به یادگار مانده هست.

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل