نماد سایت مجاهدت

برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه‌داشتن مکتب شهدا و شهادت در جامعه است

برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه‌داشتن مکتب شهدا و شهادت در جامعه هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعید بهشتی‌راد» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جلسه کمیته برگزاری یادواره شهدای استان، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به برگزاری یادواره شهدای استان کرمانشاه از ابتدای مهرماه سال گذشته تا کنون ۲ هزار و ۲۰۰ یادواره در سطح استان کرمانشاه برگزار شده هست. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: کنگره شهدای استان کرمانشاه شامل ۲۴ کمیته هست که هر کمیته فعال‌ترین روزهای کاری خود را سپری می‌کند و این اجلاسیه همزمان با سالروز سفر پر خیر و برکت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: اجلاسیه‌های یک هزار و ۱۳ شهیده استان کرمانشاه، یادواره شهدای عشایری، یادواره شهدای جهاد کشاورزی، یادواره شهدای حقوق‌دان، اجلاسیه شهدای دانش‌آموز تاکنون در راستای کنگره ملی شهدای استان برگزار شده هست و به زودی اجلاسیه شهدای هنرمندان و اجلاسیه بسیم‌چی‌ها برگزار خواهد شد. 

سرهنگ بهشتی‌راد گفت: با برگزاری این یادواره‌ها و کنگره‌ها حال و هوای کرمانشاه بیش از پیش رنگ و بوی شهدایی به خود می‌گیرد و یکی از اهداف برگزاری این یادواره‌ها زنده نگه‌داشتن منش، الگو و مکتب شهدا و شهادت در جامعه هست. 

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل