برگزاری ۳ یادواره شهدا در نهاوند

برگزاری سه یادواره شهدا در نهاوند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «شهروز کیانی» معاون سیاسی فرماندار نهاوند امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سه یادواره شهدا در ماه شهریور در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: یادواره شهدای دولت و کارمند نهاوند نخستین یادواره است که همراه با سخنرانی حجت الاسلام «حسین قبادی» نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور در روز (سه‌شنبه) هشتم شهریور ساعت ۱۲ در مسجد صاحب الزمان جنب مصلی نهاوند برگزار خواهد شد.

وی افزود: یادواره شهدای زن شهرستان نهاوند دومین یادواره است که همراه با سخنرانی «سارا فلاحی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در روز ۱۰ شهریور در مصلی نهاوند برگزار می‌شود.

کیانی سومین یادواره را گرامیداشت شهید آیت‌الله «علی قدوسی» دانست و افزود: شهید قدوسی در جریان بمب‌گذاری ۱۴ شهریور ۱۳۶۰ توسط منافقان به شهادت رسید، که مراسم گرامیداست این شهید در ۱۴ شهریور همزمان با سالگرد شهادتش همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام «صادق رحیمی» معاون قضایی رئیس قوه قضاییه در ساعت ۱۰ در مصلی نهاوند برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ گفت: تمامی این یادواره‌ها در راستای این کنگره و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید