نماد سایت مجاهدت

برگزاری ۵۲۶ ویژه برنامه طی هفته دفاع مقدس در لرستان 

برگزاری ۵۲۶ ویژه برنامه طی هفته دفاع مقدس در لرستان 


دفاع مقدس در لرستان ” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/29/2609051_284.jpg” alt=”برگزاری ۵۲۶ ویژه برنامه طی هفته دفاع مقدس در لرستان ” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از لرستان، سردار «نعمت الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ( ع) لرستان، امروز( پنجشنبه) در نشست با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های سپاه استان در هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: برنامه‌های این هفته بر محور جهاد تبیین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵۲۶ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: دو هزار و ۱۷ برنامه را در سطح پایگاه‌های مقاومت و شهرها و بخش‌های مختلف استان برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، برگزاری رژه نیروهای مسلح با محوریت لشکر ۸۴ در روز ۳۱ شهریورماه، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و ائمه جمعه، افتتاح پروژه‌های عمرانی، اعزام نیروهای امدادی و بهداشتی به مناطق محروم، افتتاح ایستگاه پمپاژ «کلین» کوهدشت را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برشمرد.

سردار باقری گفت: دیدار اقشار مختلف به صورت تصویری با مقام معظم رهبری، نشست صمیمی فرماندهان، غبار روبی مزار شهدا، همایش راهپیمایی خانوادگی، رونمایی از ۱۵ جلد کتاب با محوریت دفاع مقدس و آغاز کنگره ملی شهدای لرستان از دیگر برنامه‌ها هست.

وی از بازسازی عملیات نصر چهار در شهر الشتر خبر داد و گفت: این عملیات به مدت چهار شب با حضور رزمندگان همان عملیات بازسازی خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان همچنین رزمایش کمک‌های مومنانه و اهدای ۴۵ هزار لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند، برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات و سرکشی از خانواده‌های شهدای پاسدار، بسیجی و جانبازان بالای ۷۰ درصد را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان برشمرد.
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل