بسیج حلقه اتصال بدنه جامعه با ولایت فقیه است

بسیج حلقه اتصال بدنه جامعه با ولایت فقیه است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «حسن جعفریان» امام جمعه هشترود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: دشمنان با فرسایشی کردن اغتشاشات به دنبال خسته کردن مردم و ناتوان نشان دادن نیروهای امنیتی و انتظامی هستند تا به ظن خودشان در آینده بتوانند کنترل اغتشاشات را از دست حکومت خارج کنند.

وی افزود: آنان پیش از این نیز برای ایجاد ناامنی در کشور از طریق اختلاف‌افکنی در میان قومیت‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند که این توطئه توسط ملت ایران خنثی شد.

امام جمعه هشترود یادآوری کرد: بازیگر اصلی این اغتشاشات بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل داخلی و خارجی آنان از جمله آل سعود است و تلاش دارند طرح سوریه‌سازی ایران را پیاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: فضاسازی گسترده در رسانه‌ها و فضای مجازی، اعتصابات زورکی، اختلال در زندگی روزمره مردم و همراهی برخی از روزنامه‌ها قسمتی از پازل دشمن در اجرای برنامه‌هایش است.

حجت‌الاسلام «جعفریان» تصریح کرد: در چنین شرایطی سخنرانی تحریک‌آمیز از سوی هر فردی علیه امنیت کشور حاکی از جهالت آن فرد است؛ درست مثل اینکه فردی در کشتی نشسته است و آن را سوراخ می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی، از قوه قضائیه خواست تا با افرادی که با جان و مال مردم بازی می‌کنند برخورد قاطعی داشته باشد.

امام جمعه هشترود با تاکید بر اینکه نیروهای مردمی همواره در صحنه آماده هستند، بیان کرد: بسیج مردمی، زمینه اتصال مستقیم بدنه جامعه با جایگاه ولایت فقیه را فراهم کرده و در تمامی عرصه‌های کشور حاضر است.

حجت‌الاسلام «جعفریان» همچنین خدمت‌رسانی به قشر ضعیف جامعه در قالب عرصه سازندگی، رشد اجتماعی، بیداری سیاسی و ارتقای سطح فرهنگی را جزو آثار ارزشمند بسیج در کشورمان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: بسیج در بُعد امنیتی و دفاعی نیز همواره در صحنه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور فعالیت داشته و شهید داده است و در دوران دفاع مقدس هم نقش بی‌بدیلی داشت.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید