بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی است

بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، صبح امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای فرهنگی استان که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت:  بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است و امروز که نظام مقدس‌مان هدف تهاجم گسترده استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی در جامعه هستیم و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، باید ابعاد و ویژگی‌های این نهاد باعظمت بازشناسی و معنا شود.

وی افزود: حضور بـسیجیان دلاور در بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی در درونمایه خود، برکت و بیداری را برای تمامی آزادیخواهان جهان به ارمغان آورده به طوری که کشورهای مختلف با الگوبرداری از ساختار بسیج مستضعفان و تفکر و روحیه جهادی، گروه‌های مقاومت اسلامی را راه اندازی کرده و به موفقیت های بزرگی نائل آمده اند و اکنون طنین فریاد رسای فرهنگ و تفکر بسیج در اقصی نقاط جهان به گوش می رسد.

سرهنگ امیری مقدم ادامه داد: نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی آنان در پیشرفت کشور از گردنه‌های سخت جنگ نرم به ویژه تهاجم همه جانبه دشمنان نظام که با تروریسم اقتصادی و تحریم‌های پی در پی هدفی جز ضربه زدن به انقلاب اسلامی را ندارند، با اتکا به ظرفیت نیروی درونی، ترویج تولید داخلی و راه اندازی چرخ‌های اقتصاد مقاومتی دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و مرکز فرهنگی دفاع مقدس راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: دفاع مقدس هنوز هم پس از سال ها حرف های زیادی برای گفتن دارد، به طوری که باز نشر اهداف و آرمان ها دفاع مقدس در مراکز فرهنگی استان ها می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جوانان امروزی باشد.

وی در پیان خاطر نشان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین برای تبیین ابعاد مختلف معنوی، فکری و اعتقادی موضوع دفاع در دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان بهترین مکان است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید