بصیرت شهدا درس‌آموز است

بصیرت شهدا درس‌آموز است


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «اسرافیل وزیری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در حاشیه ملاقات عمومی با خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر استان اظهار داشت: دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری روحیه‌بخش است و موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های این قشر معزز شده و در نهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.

وی بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان‌تر تأکید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به همین فرهنگ نورانی است که امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است؛ لذا باید راه شهدا که جان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کردند را ادامه بدهیم. داشتن بصیرت شاخص‌ترین ویژگی شهدا و رمز توفیق این بزرگمردان بوده و برای جوانان امروز درس‌آموز است.

وزیری تصریح کرد: دیدار با خانواده‌هایی که از جان عزیزترین کسان خود گذشته‌اند را وظیفه خود به‌عنوان یک خدمتگزار می‌دانیم و بار دیگر بر عهد و پیمان خویش برای ادامه راه این عزیزان ثابت‌قدم‌تر از گذشته می‌مانیم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی با همت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند در تمامی زمینه‌ها کشور را در جایگاه ممتازی در منطقه و جهان قرار دهند.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید