بنیاد شهید مسیر حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» را ادامه می‌دهد

بنیاد شهید مسیر حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» را ادامه می‌دهد


بنیاد شهید مسیر حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» را ادامه می‌دهدبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم بزرگداشت  حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی محلاتی» در گفت‌وگو با خبرنگاران، بنیاد شهید و امور ایثارگران را افضل نهادهای کشور دانست و اظهار داشت: حضور در چنین نهادی بی‌شک توفیق بزرگی است که نصیب انسان می‌شود و مرحوم حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» نیز به مدت هفت سال در این مجموعه مشغول خدمت بود و آثار ماندگاری را از خود بر جای گذاشت.

وی افزود: مهم‌ترین اثری که از مرحوم حجت‌الاسلام «شهیدی محلاتی» به‌جای مانده است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه‌دهنده همین مسیر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی محلاتی» از سال ۱۳۹۲ به مدت هفت‌سال رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که خرداد امسال، به‌دلیل وخامت بیماری و مشکلات جسمی استعفا داد و سرانجام ۹ آذر دار فانی را وداع گفت.

وی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز منصوب شده بود که تا پایان عمر خود، در این مسئولیت خدمت کرد.

انتهای پیام/ 113



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید