بنیاد شهید همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های خود را به اجرا می‌رساند

بنیاد شهید همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های خود را اجرا می‌کند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «رضا ربیعی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در کمیته ایثارگران استان اظهارداشت: در گرامیداشت چهل و دومین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برنامه‌هایی همچون گلباران قبور مطهر شهدا، اجرای سرود و… برگزار خواهد شد. گرامیداشت یاد و خاطره شهید احسان قدبیگی از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان مرکزی می‌باشد.

ربیعی در ادامه عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در تلاش است با دقت بالا و بهترین کیفیت ممکن برنامه‌های خود را به اجرا برساند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: در مراسم سالروز گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر کم کاری از هیچکس پذیرفته نیست. همه دستگاه‌ها در این برنامه نهایت همکاری را داشته باشند.

ربیعی بیان داشت: صبح پنجشنبه ۳خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر از تعدادی خانواده‌های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان تجلیل به عمل خواهد آمد. اعضای کمیته ایثارگران استان مرکزی قبل از دیدار با خانواده شهدا با آنها هماهنگی و جلسه‌ای برگزار می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجلاسیه شهدای قریب اسارت در استان مرکزی تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد زمان دقیق این اجلاسیه متعاقباً اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید