بوی بهشت در خراسان جنوبی به مشام می‌رسد

بوی بهشت در خراسان جنوبی به مشام می‌رسد


گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ «مهدی رحیم‌آبادی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی؛ در روزگار فعلی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، کمتر از جهاد فی سبیل‌الله نیست و این عمل در رفتار و منش مردم انقلابی استان خراسان جنوبی به چشم می‌آید.

از هر کوی و برزنی بوی عشق به مشام می‌رسد و همه عشاق، برای روبرو شدن با معشوقان بهشتی، لحظه شماری می‌کنند. مادران رنج دیده این سرزمین با نذر و صلوات، خود را آماده کرده تا جای مادران این شهدا را سبز گردانند و چه خوش است فرزندی بعد از سال‌ها گمنامی، با استقبال صدها و شاید هزاران مادر چشم به راه روبرو گردد.

ای هدیه‌های آسمانی، شما همانی هستید که نمرده‌اید بلکه برده‌اید؛ شما هم دنیا را برده‌اید هم آخرت را و تا قیامت زنده و جاودان خواهید بود، شما گلگون کفنان، صادقیون واقعی هستید که ره صد ساله را یک شبه پیموده‌اید و به امام خود لبیک گفته و در راه مودت عشق و شهادت سر داده‌اید.

شما گمنام نیستید بلکه آمده‌اید نوایی بلند سر دهید از یک بقیع، از مادری بی‌حرم و امامی بی‌حرم، آمده‌اید بگویید از مظلومیت مادر عزیزتان، و چه خوب پازل عشق چیده شده است، در دهه بصیرت و میثاق با ولایت و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سردار دل‌ها، ورود شما هم حال و هوای دیارمان را بهشتی می‌کند.

آری با آمدنتان بوی بهشت به مشام می‌رسد و همه پر از جنب و جوش شده‌اند و خانه تکانی دارند برای استقبال از شما ای فرشته‌های آسمانی…

این روزها در جای جای خراسان جنوبی بوی بهشت به مشام می‌رسد چراکه میزبان ۶ تن از آلاله‌های گمنام هشت سال دفاع مقدس است و همه با هم دست به دست یکدیگر تلاش می‌کنند مقدمات مراسم استقبال، وداع و تشییع از این فرشته‌های آسمانی، بهتر و بهتر برگزار گردد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید