بیات: جنگ امروز در حوزه‌های فرهنگی است

محمد بیات: جنگ امروز در حوزه های فرهنگی هست


«محمد بیات» نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رابطه با اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره افرادی که در دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند کمتر از آن ایثارها نیست و این نسل جوان و جدید باید سعی کنند تا در راه شهدا قدم بردارند.

وی افزود: برای اینکه جوانان بتوانند ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان اسلام  باشند باید در حوزه‌های مختلف کار شود و زمان و منابع کافی برای پرورش جوانان تامین شود. در واقع در دوران گذشته جنگ و جهاد به صورت میدانی و مبارزه در میدان بود، این درحالی هست که امروزه جنگ تغییر شکل داده و به حوزه‌های فرهنگی کشیده شده هست.

سخنگوی کمیسیون داخلی مجلس با تاکید بر اهمیت فعالیت در حوزه‌های فرهنگی برای پرورش جوانان گفت: باید سعی کنیم تا در مقوله فرهنگ توان خود را افزایش دهیم و با استفاده از الگوهای مختلف مانند بازگو کردن خاطره و یاد شهدا و یادآور شدن کمکهای الهی به رزمندگان اسلام و پیروزی آنان در جبهه‌های حق علیه باطل در این مسیر استفاده کنیم.

انتهای پیام/381

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید