نماد سایت مجاهدت

تبدیل شدن شهدای مقاومت به «اسطوره» از زنده ماندن آنان برای صهیونیست‌ها خطرناک‌تر است


امیرسرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: محور مقاومت هر چند پیشرفت و توسعه خود را مدیون از جان گذشتگی‌ها و ایثار رهبران، فرماندهان و رزمندگان خود هست، اما متکی به یک شخص نیست.

وی افزود: بدون تردید ترور شهید سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و شهید یحیی السنوار در کوتاه مدت برای جبهه مقاومت خسارت محسوب می‌شود، اما در بلند مدت به برکت خون این شهیدان این جبهه قوی‌تر و با صلابت‌تر از قبل ظاهر خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر شهیدان مقاومت دیروز به عنوان رهبر و راهنما برای جبهه مقاومت و آزادگان جهان مطرح بودند امروز به اسطوره تبدیل شده اند و این برای صهیونیست‌ها خطرناک‌تر از زنده بودن دنیوی این عزیزان هست.

امیر محمد شفیعی گفت: به طور قطع در آینده نه چندان دور با الگوگیری از رشادت‌ها و بصیرت این بزرگواران شاهد تکثیر نصرالله ها، هنیه‌ها و سنوار‌ها در جهان علیه ظلم و استعمار صهیونیست‌ها و هم پیمانان آنان خواهیم بود.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به خوبی از ظرفیت جبهه مقاومت آگاهی دارد و تمامی ادعا‌ها مبنی بر پایان کار این جبهه و یا تضعیف شدن آن یک جنگ روانی هست و به اذن الله آینده برای حزب الله خواهد بود و خفت نصیب صهیونیست‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل