تبیین اهمیت واقعه غدیر در عصر حاضر یک ضرورت است

تبیین اهمیت واقعه غدیر در عصر حاضر یک ضرورت است


حجت‌الاسلام «منصور امامی» مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با تشریح برنامه‌های عید غدیر خم در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های محوری این مناسبت در ارومیه، میهمانی یک کیلومتری با برگزاری ده‌ها غرفه به مدت ۲ روز در خیابان شهید سلیمانی است.

وی بر ضرورت برگزاری گسترده جشن‌های غدیر در آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: لازم است در همه محلات حتی چند روز مانده و پس از عید غدیر آذین بندی و برنامه‌های گسترده و هنرمندانه‌ای اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز ولایت فقیه در امتداد ولایت غدیر است تصریح کرد: لذا تبیین جایگاه این روز عظیم در جامعه اسلامی امروز از مهمترین ضرورت‌ها است و ذکر فضائل حضرت امیرالمومنین (ع) و مبانی غدیر مهمترین رسالت ما در این ایام باید باشد. 

این مسئول به لزوم خطبه‌خوانی غدیر تاکید و اجرای پویش‌های مختلف مردمی با هدف ذکر فضایل حضرت علی (ع) را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت این مناسبت مهم عنوان کرد و گفت: یکی از وظایف و رسالت‌های امروز ما پرنگ کردن نماد‌های اهل بیت (ع) در جامعه است.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: پویش، اطعام غدیر یکی دیگر از پویش‌هایی است که چه به صورت متمرکز و چه به صورت غیرمتمرکز همه ساله برگزار می‌شود و در سال گذشته نیز ده‌ها هزار غدای گرم در ارومیه توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید