تبیین سیره عملی شهدا یک وظیفه ملی است

تبیین سیره عملی شهدا یک وظیفه ملی هست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان امروز چهارشنبه دوم آبان به اتفاق «جمال اسدی» مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان گلستان، سردار «ملک‌شاهکویی» فرمانده سپاه نینوا و «شکری نیا» مدیرکل صدا و سیمای استان با خانواده روحانی شهید «محمدعلی ملک شاهکویی» دیدار کردند.
استاندار گلستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدای کشور عزیز ایران اظهار داشت: تبیین سیره عملی و اهداف والای شهدا و ایثارگران یک وظیفه ملی هست که آینده ایران اسلامی را بیمه خواهد کرد.
زنگانه با بیان اینکه مطالعه مشی زندگی شهدا موجب آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد، افزود: تداوم فرهنگ غنی و بلند شهادت در گرو آشنایی نسل جوان با زندگی و شخصیت شهدای گرانقدر هست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا با ولایت پذیری و تبعیت از ولایت گام در این مسیر ارزشمند نهادند و امروز جوانان ایران اسلامی نیز باید با تأسی از رزمندگان و شهدا پیرو خط ولایت باشند.
جمال اسدی سرکشی و پیگیری مستمر مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر را وظیفه مسئولان دانست و افزود: شهیدان با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مبارزه حق علیه باطل گذاشتند و امروز مسئولان موظف‌اند تا ضمن دیدار با خانواده آنان، قدردان ایثارو ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران باشند، خانواده‌های معظم شهدا مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر وظیفه‌ای دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان هست.

انتهای پیام / 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید