تحلیل ذوقی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ناکام ماندن ترورشان

استدلال رهبر معظم انقلاب اسلامی از بهبود ایشان از حادثه ترور


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، روز ششم تیر سالروز ترور نافرجام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (رئیس جمهور وقت) به دست منافقین است. به همین مناسبت، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فیلمی را منتشر کرده است.

استدلال رهبر معظم انقلاب اسلامی از بهبود ایشان از حادثه ترور

محتوای این فیلم به شرح زیر است:

ابتدا رهبر معظم انقلاب اسلامی نظرشان را در مورد حادثه‌ای که برایشان اتفاق افتاد، را بیان کردند: «سال ۱۳۶۰ که حادثه ترور در مسجد ابوذر برای من اتفاق افتاد، من بیهوش شدم. ناگهان تمام زندگی گذشته من در برابرم مجسم شد و گفتم پروردگارا، وضع من این است و به این فکر افتادم که چرا خوب شدم و اگر خداوند مرا خوب کرد، حتما دلیلی داشته و خداوند از من توقعی دارد.»

سپس سخنی از امام (ره) هست که درمورد ایشان فرمودند: «من ایشان را سال‌های طولانی است که می‌شناسم. ابتدای نهضت انقلاب اسلامی، ایشان وارد بودند و به اطراف برای رساندن پیام‌ها می‌رفتند و پس از اینکه انقلاب به اوج رسید همه جا تا آخر ایستادند و حال هم هستند.»

آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی که از بیمارستان برای امام فرستادند، فرمودند: «من نهایت ارادت خود را خدمت امام امت عرض می‌کنم و می‌گویم در برابر حوادث اینچنینی انتظار نداریم که ایشان کمترین رنجی بکشند.

سپس این شعر را تکرار کردند: سر خم می‌ / سلامت شکند اگر سبویی»

انتهای پیام/ 118



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید