تربیت معرفتی دانش‌آموزان در اردو‌های جهادی محقق می‌شود

تربیت معرفتی دانش‌آموزان در اردو‌های جهادی محقق می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از برگزاری اردوی جهادی بسیج دانش آموزی در آموزشگاه 15 خرداد شهرک ولیعصر (ص)، اظهار داشت: اردوهای جهادی دانش آموزی، در 30 مدرسه استان برگزار شده و دانش آموزان جهادی مشغول زیباسازی و آمادگی مدارس برای سال‌تحصیلی جدید می‌باشند که همین امر موجب تربیت معرفتی دانش آموزان نیز می‌شود.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور، استان همدان نیز در راستای عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی در قالب قرارگاه های جهادی مختلف به ویژه طرح هجرت، پیشرو در برگزاری اردوهای جهادی می باشد.

نقوی با تاکید بر اینکه در دولت مردمی و انقلابی مناطق حاشیه شهر و روستایی نیاز به توجه ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: ضریب اعتباری مدارس مناطق حاشیه، کمتر توسعه یافته و روستایی را حداقل دو برابر افزایش داده‌ایم و همچنین در سرکشی‌ها از شهرستان‌ها و مناطق نیز سعی کرده‌ایم دورترین نقاط و محروم‌ترین مدارس در اولویت بازدید و بررسی مسائل و مشکلات قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: در همین راستا اقدامات صورت گرفته با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل توزیع بسته‌های کمک معیشتی، اقلام بهداشتی و لوازم التحریر بوده که این مهم در سالتحصیلی جاری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید