نماد سایت مجاهدت

تربیت معرفتی دانش‌آموزان در اردو‌های جهادی محقق می‌شود

تربیت معرفتی دانش‌آموزان در اردو‌های جهادی محقق می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از برگزاری اردوی جهادی بسیج دانش آموزی در آموزشگاه 15 خرداد شهرک ولیعصر (ص)، اظهار داشت: اردوهای جهادی دانش آموزی، در 30 مدرسه استان برگزار شده و دانش آموزان جهادی مشغول زیباسازی و آمادگی مدارس برای سال‌تحصیلی جدید می‌باشند که همین امر موجب تربیت معرفتی دانش آموزان نیز می‌شود.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور، استان همدان نیز در راستای عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی در قالب قرارگاه های جهادی مختلف به ویژه طرح هجرت، پیشرو در برگزاری اردوهای جهادی می باشد.

نقوی با تاکید بر اینکه در دولت مردمی و انقلابی مناطق حاشیه شهر و روستایی نیاز به توجه ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: ضریب اعتباری مدارس مناطق حاشیه، کمتر توسعه یافته و روستایی را حداقل دو برابر افزایش داده‌ایم و همچنین در سرکشی‌ها از شهرستان‌ها و مناطق نیز سعی کرده‌ایم دورترین نقاط و محروم‌ترین مدارس در اولویت بازدید و بررسی مسائل و مشکلات قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: در همین راستا اقدامات صورت گرفته با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل توزیع بسته‌های کمک معیشتی، اقلام بهداشتی و لوازم التحریر بوده که این مهم در سالتحصیلی جاری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل