نماد سایت مجاهدت

ترخیص ۱۵۰ بیمار نیازمند بهشهری با حمایت وقف


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز (چهارشنبه) در حاشیه ترخیص بیماران در بیمارستا‌ن‌های بهشهر که در راستای اجرای امینانه موقوفات در هفته وقف صورت گرفت، اظهار داشت: تجهیز بیمارستان‌ها و ترخیص بیماران از جمله اقداماتی هست که توسط اوقاف مازندران در استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۶۷ رقبه در استان مازندران مربوط به بهداشت، درمان و سلامت هست، افزود: در این راستا امروز در چهار بیمارستان بهشهر برای ترخیص بیماران کم‌برخوردار به لحاظ مالی حاضر شدیم.

حجت الاسلام حیدری جناسمی یادآور شد: اگرچه در طول سال در سطح استان این کار انجام می‌شود، در طول هفته وقف در شهرستان‌های بهشهر، قائمشهر، بابل و تنکابن هم برنامه ترخیص بیماران را داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: همچنین تهیه ملزومات بیماران بستری در منزل همچون دستگاه فشار و دیالیز نیز کمک می‌کنیم، در تجهیز بیمارستان‌ها هم مساعدت داریم و امیدواریم با تجهیز لوازم مورد نیازشان گوشه‌ای از نیاز‌ها را برطرف کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با عنایت دولت شهید رئیسی تخفیفات ویژه‌ای برای بیماران قائل شدند که امیدواریم در این دولت تدوام داشته باشد ما هم به اندازه موجودی موقوفات کمک می‌کنیم.

وی خطاب به کسانی که در املاک موقوفات سکونت و تصرف دارند به‌خصوص در حوزه بهداشت و سلامت، تاکید کرد: اگر این عزیزان بدهی‌های خودشان را پرداخت کنند پول‌ها برای نجات جان و سلامت مردم هزینه می‌شود و به اندازه واقف در ثواب آن سهیم هستند.

«مهدی نعمت‌اللهی» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر نیز گفت: همزمان با هفته وقف و طی سال جاری از محل عوائد موقوفات بهشهر ۱۵۰ بیمار نیازمند از بیمارستان‌های این شهرستان ترخیص شدند.

وی عنوان کرد: با مساعدت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از سال گذشته تاکنون حدود ۵۰ میلیون تومان برای ملزومات پزشکی در بیمارستان‌های بهشهر اعتبار اختصاص داده شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر بیان کرد: با مشارکت مردم در پرداخت حقوق موقوفات شاهد اجرای بیشتر نیات موقوفات در حوزه‌های درمانی، سلامت، تحصیل دانش‌آموزان و فرهنگی خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل