تشکیل جلسه شورای اداری استان قم در فضای نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه

تشکیل جلسه شورای اداری استان قم در فضای نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه شورای اداری استان قم امشب با حضور سردار «علی بلالی» مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری، از قبول دعوت استانداری در تشکیل شورای اداری استان برای نخستین بار در محل باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم تشکر کرد.

وی اظهار داشت: همکاری صمیمانه دستگاه‌های مرتبط استان بخصوص سپاه به عنوان مدیر اجرایی، در تشکیل نمایشگاه توانمندی‌های هوافضای سپاه پاسداران در محل باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم، برگه طلایی بر افتخارات استان است و باید قدر این همدلی‌ها را بیش از پیش دانست.

لقمانپور ادامه داد: طی روز‌های برپایی نمایشگاه از ۲۳ اردیبهشت تاکنون، گروه‌های زیادی از داخل و خارج استان بخصوص نخبگان و دانشجویان و حوزویان و اساتید از نمایشگاه هوافضا بازدید کردند.

در ادامه، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه در سخنانی به اهمیت تبیین دستاورد‌های نظامی و موشکی در طول سال‌های پس از انقلاب و دفاع مقدس پرداختند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نیرو‌های مسلح، روسای دانشگاه‌ها و دیگر مسئولان حاضر در جلسه شورای اداری استان، در ادامه از غرفه‌های هفتگانه نمایشگاه مزبور بازدید کرده و در جریان روایت پیشرفت‌های موشکی توسط سردار بلالی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید