تشییع شهید گمنام در کرمان

تشییع شهید گمنام در کرمان


سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام سردار ‌حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم چند برنامه در تهران و کرمان برگزار می‌کند.

وی برگزاری نمایشگاه سیره زندگی حاج قاسم در باغ موزه تهران به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را از برنامه‌های این مجموعه در خارج از استان عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: توزیع نشریه ۳ زبانه در بین زائران از جمله برنامه‌های این اداره‌کل طی ایام دهه مقاومت است.

وی تصریح کرد: تشییع شهید گمنام در روز سه‌شنبه ۱۳ دی، همزمان با شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود.

سرهنگ‌ مهدوی‌فرد اجرای دعای ندبه با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و پخش مستقیم آن از شبکه یک صدا و سیما را از دیگر برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد.

این مسئول رونمایی و پخش دو مستند بیت المقدس و کربلای ۴ را از جمله برنامه‌های این اداره در سومین سالگرد شهادت حاج «قاسم» عنوان کرد و بیان داشت: در این دو مستند نقش حاج «قاسم» در فرماندهی لشکر در خصوص این عملیات‌ها به مدت ۳۰ دقیقه جمع آوری شده و در دهه مقاومت از صدا و سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید