نماد سایت مجاهدت

تغییری در بازشماری آرای انتخابات شورای شهر کرند و ریجاب ایجاد نشد

تغییری در بازشماری آرای انتخابات شورای شهر کرند و ریجاب ایجاد نشد



‌ کرم محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل برگزاری انتخاب رعایت قانون، انصاف و بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این عرصه نمادی از صداقت و امین بودن مردم شهرستان را به منصه ظهور رساندند.

وی با اشاره به رسیدگی به شکایات نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای کرند و ریجاب، گفت: بعد از اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر،  اعتراضات وارده در هیات اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و با هماهنگی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر بازشماری آغاز شد.

 وی اظهار داشت: در شهر ریجاب به دلیل اینکه فاصله علی البدل اول با منتخب پنجم تنها هفت رای است، با بازشماری تمامی صندوق های شهر ریجاب موافقت شد که این بازشماری با حضور هیات های نظارت و اجرایی و منتخبان چهارم و پنجم و اعضای علی البدل اول و دوم شورای اسلامی ریجاب انجام گرفت و منتخبان چهارم و پنجم و اعضای علی البدل اول و دوم  از ابتدا تا انتها بر شمارش و مراحل بازشماری و تجمیع آرا نظارت مستقیم داشتند.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: بعد از بازشماری صندوق ها هیچگونه تغییری در نتایج آرا شهر ریجاب ایجاد نشد.

محمدی ادامه داد: در حوزه شهر کرند خواهان بازشماری ۲ صندوق شدند که در این شهر نیز منتخبان چهارم و پنجم و اعضای های علی البدل اول و دوم در کنار هیات های نظارت و اجرایی بر بازشماری و تجمیع  آرا نظارت مستقیم داشتند.

 وی اضافه کرد: به دلیل اینکه در صندوق اول بازشماری شده هیچ تغییری حاصل نشد، از این رو نامزد معترض قانع شده و با پذیرش نتیجه، خواهان عدم ادامه بازشماری صندوق دوم شددو مراتب به امضای اعضای هیات های اجرایی و نظارت و منتخبین چهارم و پنجم و اعضای علی البدل اول و دوم رسید.

فرماندار دالاهو گفت:دالاهو نشینان شریف بار دیگر سرآمد شدند و امانتداری را در عرصه عمل به زیباترین نحو ممکن معنا کردند و این درخشش را ارج نهاده و در برابر این خصلت نیکو و پرافتخار، صمیمانه قدردانی می کنم.

محمدی گفت: برخود لازم می دانم تا از همه عوامل برگزار کننده انتخابات اعم از نیروهای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی که امانتدار رای مردم بوده و حق الناس را پاس داشتند، با تمام وجود سپاسگزاری نمایم.

او گفت: حضور ۶۶ درصدی مردم در پای صندوق های رای و امانتداری و بی طرفی فرزندان ساکنان این خطه از میهن اسلامی، بار مسوولیت مدیران و همچنین منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر را ۲چندان کرده است.

 دالاهو در غرب کرمانشاه حدود ۴۰ هزار تن جمعیت دارد.



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل