نماد سایت مجاهدت

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در قم

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در قم


سید محمدحسین آل‌مجتبی، دبیر علمی سیزدهمین دوره جشواره داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت یوسف در استان قم در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: این جشنواره در واقع ادای دین داستان‌نویسان به ساحت شهدای گرانقدر هست.

وی با بیان اینکه داستان نویسان قم حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور دارند، افزود: در همین راستا تلاش ما این هست بهترین آثار را برای بخش کشوری جشنواره ارسال کنیم که نماینده شایسته‌ای برای وضعیت داستان قم باشد.

آل مجتبی تصریح کرد: از زمان اعلام فراخوان تاکنون آثار قابل توجهی با محوریت شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت به دبیرخانه استانی رسیده هست.

وی گفت: با توجه به استقبال خوب داستان‌نویسان قمی و در پاسخ به درخواست تعداد زیادی از نویسندگان، جشنواره داستان کوتاه یوسف تا آخر هفته جاری (پنجشنبه ۲۶ مهر) تمدید شد.

لازم به ذکر هست: سیزدهمین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه «یوسف» با هدف استخراج گنجینه غنی ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ عاشورایی در جامعه با استفاده از بستر هنر و ادبیات به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی قم، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم، صداوسیما، بسیج هنرمندان، دانشگاه قم و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود.

علاقمندان ساکن استان قم می‌توانند حداکثر تا ۲۶ مهر ماه، آثار خود را به صورت فایل ورد و در قالب داستان کوتاه، داستانک و فلش فیکشن به طوری که قبلاً در هیچ کتاب یا نشریه‌ای به چاپ نرسیده، از طریق شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

نشانی دبیرخانه استانی جهت مراجعه و پاسخگویی به سوالات، قم، میدان مفید، بلوار شهید آوینی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، معاونت ادبیات و هنری با شماره تماس ۰۲۵۳۳۵۵۴۲۱۱ داخلی ۱۱۲ اعلام شده هست.

آثار برگزیده پس از تقدیر در اختتامیه استانی، برای شرکت در مرحله ملی به دبیرخانه ملی این جشنواره ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل