توجه به امر ورزش و آمادگی جسمانی آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوان


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش که با حضور پایوران سپاه استان سمنان در سالن ورزشی ۹ دی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی به همه ورزشکاران و آحاد مردم در استان سمنان اظهار داشت: سپاه و بسیج استان سمنان برنامه‌های متعدد و مختلفی را به مناسبت هفته تربیت بدنی تهیه و تدارک دیده هست.

وی افزود: در مجموعه سپاه و بسیج استان سمنان با توجه به اهمیت امر ورزش و حفظ سلامت و آمادگی جسمانی در طول سال ویژه برنامه‌های متعددی در رشته‌های مختلف اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی سپاه و بسیج این استان از جمله ۵۲ سوله ورزشی و همچنین زمین چمن مصنوعی و ۲ استخر سرپوشیده در سمنان و میامی برای آحاد بسیجیان و جوانان و نوجوانان گفت: ارائه خدمات در راستای سلامت روح و جسم همه شهروندان استان سمنان را با توجه به ظرفیت‌های موجود در دستور خود قرار داده ایم.

شوقانی از فراهم سازی زیرساخت‌های لازم برای رشته پینت بال نیز خبر داد و گفت: در اهمیت جایگاه ورزش همین بس که رهبر معظم انقلاب این کلید واژه طلایی را در کنار دو امر تحصیل و تهذیب قرار داده اند و از این روی باید نسبت به سلامت جسم و روح با ورزش کردن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی گفت: ورزش و سلامت جسم در کنار سلامت روح و توجه به معنویات امری بسیار مهم در راستای اعتلای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هست.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از فعالان عرصه ورزش و تربیت بدنی در سپاه استان سمنان تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید