نماد سایت مجاهدت

توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان اقدامی در جهت علم‌آموزی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در رزمایش توزیع ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۷۵ میلیارد ریال که به‌مناسبت دومین کنگره شهدای مازندران برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت ایام هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز خجسته میلاد پیامبر اکرم (ص) در سال جاری روی امت واحده تاکید داشتند به امید اینکه مسلمانان عزیز حول محور وحدت جمع شوند تا ما شاهد فجایع یک ساله در غزه و ۷۵ ساله در سرزمین قدس نباشیم.

وی با اشاره بمباران وحشیانه لبنان که حاصلش چندهزار شهید و مجروح بود، افزود: اگر امت واحده باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌کند، اما چه کنیم که نفوذی‌های دشمن و تربیت‌شدگان شرق و غرب به‌ویژه غرب برپادارندگان نظام سلطه نمی‌گذارند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: در کشور‌های عربی همسایه ما یک راهپیمایی برعلیه غزه شده؟ یک بسته لوازم التحریر برای غزه‌ای‌ها فرستاده می‌شود؟ اما بی سروصدا برای اسرائیل امکانات می‌فرستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: در بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید بهار دیگری برای متمکنین و خیرین را شاهدیم، به همین بهانه ۱۴هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۷۵ میلیارد ریال آماده شده هست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ده‌ها برابر آنچه که خیرین با پوشش کمیته امداد کمک می‌کنند آحادی از مردم هستند که بسیار بسیار زیاد کمک می‌کنند، در میان همه انفاقات انفاقاتی هست که شکم را سیر کرده و بدن را می‌پوشاند و فوریت دارند، اما لوازم‌التحریر انفاقی هست که دانش تولید می‌کند که این اهمیتش بیشتر بوده و کمک به علم‌آموزی هست.

این مسئول خواستار جدی گرفتن تبلیغات شد و بیان کرد: باید آنچه که انجام می‌دهیم به گوش مردم برسد، باید اصالت ایرانی اسلامی خودمان را در لوازم و وسائل اهدایی با جدی گرفتن تبلیغات حفظ کنیم.

وی همچنین گفت: رسالت خدا هم تبلیغ هست، گاه ممکن هست حجم کمک زیاد باشد که خود به خود وادار به اسراف شده و صرفه‌جویی را یاد نمی‌گیرد، از این رو در توزیع اقلام اندازه نیاز را درنظر بگیرید، اینها تذکراتی لازم هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل