تولد نسل جدید ضد صهیونیستی در جهان

تولد نسل جدید ضد صهیونیستی در جهان


گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: کمتر کسی تصور می‌کرد بعد از انجام موفقیت‌آمیز و غافلگیرکننده عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه حماس و آغاز جنگ غزه توسط رژیم صهیونیستی، شاهد تولد و شکل‌گیری نسلی جدید و بزرگ از مخالفان ضد جنگ و ضد صهیونیستی در سراسر جهان باشیم. نسلی بزرگ که از شرق آسیا شروع شده و بعد از گذر از منطقه خاورمیانه و اروپا تا قاره آمریکا و کشور‌های این سوی دنیا امتداد پیدا کند.

از همان روز‌های نخست آغاز و تحمیل جنگ غزه به فلسطینیان به خصوص مردم غزه شاهد شکل‌گیری تجمع‌ها و برگزاری راهپیمایی‌های گسترده‌ای در منطقه و سرتاسر جهان بودیم. راهپیمایی‌هایی که موتور محرک اصلی آن جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر دنیا بودند که به خوبی و با اتحادی مثال‌زدنی و شگفت‌انگیز فریاد خود را بر سر رژیم صهیونیستی و سیاست‌های متجاوزانه و اشغالگرانه آن بلند کرده و در سراسر جهان طنین‌انداز کردند.

بر همین اساس، تازه‌ترین نتایج نظرسنجی‌های انجام شده در رسانه‌های دولتی و خصوصی جهان حاکی از این امر بسیار مهم و تاثیرگذار هست که به دنبال کشتار و نسل‌کشی مردم غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی و عبور این جنگ خونین و ویرانگر از زمان یک سال، پایگاه اجتماعی و اقبال مردم دنیای غرب به خصوص آمریکا از این رژیم اشغالگر و نامشروع به پایین‌ترین سطح خود از زمان تشکیل این رژیم در سال ۱۹۴۸ رسیده هست.

در این میان نوجوانان، جوانان و دانشجویان اقشار اصلی و تاثیرگذاری هستند که با شیوه‌های مختلف، از تجمع گرفته تا راهپیمایی و فعالیت‌های مدنی و اجتماعی نسلی بزرگ و قابل توجه را در جبهه ضد صهیونیستی ایجاد کرده و با انتقاد از سیاست‌ها و رفتار‌های سران و مقامات رژیم صهیونیستی، دیگر به این رژیم به چشم رژیمی اشغالگر و کودک‌کش نگاه می‌کنند.

اما این پایان کار نیست و نظرسنجی‌های انجام شده توسط نهاد‌ها و سازمان‌های بین‌المللی و جهانی ازجمله «اکونومیست» حاکی از این پدیده جالب توجه هست که بیش از ۷۰ درصد جوانان و دانشجویان کشور‌های مختلف جهان ضمن حمایت و پشتیبانی از فلسطینیان به خصوص مردم غزه، رژیم صهیونیستی را عامل اصلی بحران اخیر در منطقه قلمداد می‌کنند.

حال در این میان شاهد آغاز جبهه جدیدی توسط رژیم صهیونیستی در منطقه هستیم و آن حملات وحشیانه ارتش اشغالگر و نامشروع این رژیم به جنوب لبنان هست. ارتش «اسرائیل» در طول کمتر از یک ماه با عملیات‌های خشن و بمباران‌های وحشیانه جنوب لبنان و همچنین بخش‌های مختلف بیروت پایتخت این کشور جنایات فراوانی را نظیر به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به همراه شمار قابل توجهی از فرماندهان این گروه مقاومت اسلامی لبنانی را مرتکب شده هست.

موضوعی که موجب شده تا بیش از پیش چهره زشت و تروریستی این رژیم کودک‌کش و نسل‌کش بیش از پیش برای مردم منطقه و دنیا روشن شود. در واقع باید گفت در حال حاضر مردم دنیا، حتی مردم کشور‌های دوست و متحد این رژیم نظیر آمریکا دیگر هیچ شک و شبهه‌ای نسبت به ماهیت جنایتکار و تروریستی رژیم «اسرائیل» نداشته و نخواهند داشت.

بر همین اساس باید متذکر شویم که به موازات اینکه لابی‌های یهود در آمریکا در تطهیر و موجه کردن وجهه رژیم صهیونیستی در این کشور با ناکامی و شکست روبرو می‌شوند، به همان میزان هم شاهد بیدار شدن آگاهی و بیدار شدن افکار و اذهان مردم آمریکا و همچنین مردم سایر کشور‌های جهان هستیم.

در حال حاضر شاهد هستیم که جوانان غرب و آمریکا روز به روز نسبت به جنایات و کشتار‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و جنوب لبنان بیشتر و بیشتر می‌شود. بر همین اساس هم، هم‌اکنون جوانان آمریکایی معتقد هستند که رژیم «اسرائیل» به عامل اصلی نسل‌کشی و کشتار مردان، زنان و کودکان غزه تبدیل شده هست.

در پایان باید گفت رژیم صهیونیستی و سران و مقامات آن هم اکنون با نسلی بزرگ و جهانی روبرو هستند که این رژیم را اشغالگر، جنایتکار و کودک‌کش می‌دانند و با توجه به این ذهنیت و باور درست و اصولی شاهد تولد نسل جدید ضد صهیونیستی در جهان هستیم که موجب شدند تا این رژیم هرچه بیشتر در انزوای جهانی قرار بگیرد و از جامعه بین‌الملل و معادلات جهانی کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید