تولید آثار هنری و ادبی گامی موثر در راه حفظ نام و یاد شهدا

تولید آثارهنری و ادبی گامی موثر در راه حفظ نام و یاد شهدا


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌­پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدامیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمد محمودوند» مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شش هزار و 548 شهید استان لرستان از توافق برای همکاری‌های دو جانبه در راستای حفظ نام و یاد شهدای روحانی لرستان خبر داد و اظهار داشت: کنگره ملی شهدای لرستان فرصت مغتنمی است که بیش از پیش شهدای این استان به جامعه معرفی شوند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: ساخت فیلم کوتاه برای شهدای روحانی از جمله فعالیت‌های موثر در راستای شناساندن شهدای روحانی استان لرستان به جامعه است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان افزود: ساخت یک قطعه موسیقی برای شهدای روحانی از جمله فعالیت های مشترک ستاد کنگره ملی  6هزار و 548 شهید استان لرستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان است.

وی از ساخت سه پادکست برای شهدای روحانی در راستای کنگره ملی شش هزار و 544 شهید لرستان خبر داد و گفت: ثبت و ضبط تاریخ شفاهی روحانیون مبارز و رزمنده لرستان در دفاع مقدس در دستور کار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  قرار دارد و این امر با همکاری ستاد کنگره ملی شهدای لرستان محقق می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: لرستان 56 شهید روحانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که لازم است با تولید آثار ادبی و هنری مرتبط با زندگینامه و خاطرات آنها، نام و یادشان را زنده نگهداریم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید