تولید محتوای فاخر لازمه تبیین جریان نفاق است

تولید محتوای فاخر لازمه تبیین جریان نفاق است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مشهد، «عبدالله امینی‌فر» رئيس سازمان فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) امروز در آئین افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: در جنگ اراده‌ها قرار داریم و سازمانی که دستش به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است مدعی شعارهای آزادی‌خواهانه‌ای شده که هیچ تناسبی با این سازمان ندارد، لذا ما باید به‌عنوان عنصر تولیدکننده به این سمت و سو حرکت کنیم و گذشته تاریخی و حال فعلی این افراد را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: اگر عملیات مهندسی سازمان منافقین را در تاریخ بررسی کنیم جنایت‌هایی مرتکب شده‌اند که چنانچه شاهدان تاریخی و راویان نبودند شاید کسی باور نمی کرد، لذا این جنایات هنوز برای مخاطب خوب به تصویر کشیده نشده است.

امینی‌فر گفت: فقط با تولید محتوای فاخر می‌توان در ذهن مخاطب دهه هشتادی و نودی که هیچ ذهنیتی از جنایات جلادانی که خود را مدافعان حقوق بشر و آزادی معرفی کرده‌اند را تبیین کرد، لذا تا مادامی که تصویرسازی و تولید محتوا نشود نتوانستیم دین خود را ادا کنیم.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: فشارهایی یقینا بر ما تحمیل خواهد شد و این در تاریخ انقلاب اسلامی آشکار و نمایان است.

وی یادآور شذ: سبد مصرفی خانواده‌ها نامتوازن است یعنی توان و حجم تولید در کشور بسیار زیاد است اما آنچه به دست مخاطب می‌رسد تولیدات خارجی است.

امینی‌فر تصریح کرد: یکی از مولفه‌های مهم در عدم تولیدات فاخر، رانتی است که در این حوزه وجود دارد، یعنی سودی که از خرید و ترجمه محصولات خارجی می‌برند حاضر نیستند آن را از دست بدهند لذا مسیر تولید و پخش را در مسیرهای خاصی هدایت کردند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: در مشهد انیمیشن‌های فوق العاده‌ای ساخته می‌شود اما بیشتر قراردادها خارجی است، لذا مصرف‌کننده اصلی تولید محتوا باید به سمت سرمایه‌گذاری حرکت کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی متکی بر توان مردم است و باید به این سمت حرکت کنیم که سرمایه‌های مردم را در حوزه تولیدات فاخر افزایش بدهیم، لذا لازم است صندوق‌های خیرین و واقفین و خیرین به سمت حمایت از تولیدات فاخر انقلابی هدایت شوند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید